نوشته شده توسط : نتسان

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار خاور مسقف از مشهد به تهران سال 1401 با 70% تخفیف – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع خاور مسقف مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات تعرفه حمل بار از مبدا مشهد-تعرفه کرایه حمل بار-نرخ کرایه خاور-کرایه خاور از مشهد به تهران-نرخ کرایه ایسوزو-نرخ کرایه خاور بین شهری-باربری مشهد به تهران خواهیم پرداخت.

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار خاور مسقف از مشهد به تهران سال 1401 با 70% تخفیف - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط خاور مسقف از مشهد به تهران را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

خاور یا کامیونت خاور یا ماشین خاور بنز پرمصرف‌ترین ماشین برای اسباب کشی در مشهد هست. سه نوع خاور بیشتر برای باربری استفاده می‌شود. خاور مسقف یا روبسته در دو نوع فلزی و چادری که بیشتر برای اسباب کشی استفاده می‌شود. خاور روباز یا چوبی که برای جابجایی وسایل صنعتی و ماشین الات و میوه استفاده می‌شود و سوم خاور کفی بغل دار.

در یک تقسیم بندی دو نوع خاور روبسته و روباز وجود دارد. به خاور روبسته خاور مسقف هم گفته می‌شود. بهترین ماشین برای اسباب کشی خاور روبسته فلزی است.

خاور مسقف انتخاب کنیم یا خاور روباز ؟

شاید انتخاب خاور و کامیونت مناسب در علاوه بر تاثیر مستقیم در هزینه های حمل و نقل ، سبب حفظ سلامتی و تسریع خدمات نیز باشد.

به عنوان مثال ، برای بارگیری محموله هایی که بارگیری آنها بصورت لیفتراک باشند ، باید از خاور روباز بغل بازشو استفاده کرد . در صورتی که از خاور عادی روباز استفاده شود ، بارگیری پالت ها باید از انتها و بصورت ۲ مرحله ای ( کارگری و لیفتراک ) انجام شود.

علاوه بر موضوع تسریع در خدمات حمل و نقل ، هزینه و نرخ کرایه باربری با انواع مختلف خاور نیز ممکن است در شرایط متفاوت متغیر باشد. از همین جهت برای انتخاب خاور و کامیونت مناسب باید دقت بسیاری به خرج داد .

مشخصات خاور مسقف چیست؟

1) در اندازه های 4 الی 6 متری

2) دارای پتو و ضربه گیر و طناب

3) ماشین مبله موکت کاری شده

4) ظرفیت بار تا 4 تن برای ماشین 800

5) ظرفیت 2/5تن برای ماشین 600

6) ارتفاع تا 2/90

7) دو نوع اتاق برزنت و فلزی

به چه نکاتی باید هنگام محاسبه کرایه حمل بار، توجه کنیم؟

1) هزینه بارگیری جدا می باشد .

2) معمولا در تعرفه‌ها، بیمه مد نظر تا سقف 30میلیون تومن می باشد.

3) بیمه برای هر یک میلیون هزار تومن می باشد.

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار خاور مسقف از مشهد به تهران سال 1401 با 70% تخفیف و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات تعرفه حمل بار از مبدا مشهد-تعرفه کرایه حمل بار-نرخ کرایه خاور-کرایه خاور از مشهد به تهران-نرخ کرایه ایسوزو-نرخ کرایه خاور بین شهری-باربری مشهد به تهران را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،تریلی از مشهد به تهران،حمل بار از مشهد با خاور ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: